Budapesten ma gyakran szűk járdákon kell oldalaznunk, a külső kerületekben sok helyen kiépített járda sincs, van, ahol kiépített gyalogátkelőre lenne szükség, sok az olyan az alul- felüljáró, amelyek kellemetlenné teszik a közlekedést. A közösségi közlekedés versenyképességének is alapfeltétele, hogy a megállók, állomások megközelíthetősége javuljon – írja Vitézy Dávid Facebook-oldalán.
Meglátása szerint a besétálható terek arányát is növelni kellene a belvárosban, és a járdahálózat szakadásait és egyenetlenségeit meg kellene szüntetni, amelyek akadálymentesített, megfelelően széles kialakítására lenne szükség, ami a mozgásukban korlátozottak, az idősek és a babakocsival közlekedők számára is kedvezne.
Javasolja továbbá, hogy a Széll Kálmán térhez hasonlóan a szintkülönbségek leküzdéséhez több kültéri mozgólépcsőt állítsanak üzembe, ott ahol ezt felülvizsgálatok alapján a gyalogosforgalom indokolná. A stratégia részeként említette, a zebrák javítását, megvilágítását és több helyen újabb gyalogátkelők kialakítását. […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/belfold/2024/11/24/vitezy-david-budapest-gyalogos-strategia-fovarosi-kozgyules/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!