2020. augusztus 5., szerdaMa Domonkos napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 344,00 Ft | USD: 292,00 Ft | CHF: 319,00 Ft
2020.08.05. Domonkos Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 344,00 Ft | USD: 292,00 Ft | CHF: 319,00 Ft
Kezdőlap / Belföld / Varga Zoltán vörösbáró lehet az indexes hisztériát tápláló médiaoldal mögött

Varga Zoltán vörösbáró lehet az indexes hisztériát tápláló médiaoldal mögött

Az Indexet szétrobbantó baloldali belháború miatt kialakult politikai hisztéria egyik táplálója a Média1 nevű oldal, amelyet Varga Zoltán vörösbáró 24 nevű propagandalapjának egyik médiával foglalkozó egykori munkatársa készít. Megnéztük, ki állhat valójában a lap mögött. Nem meglepő: maga Varga Zoltán.

Az elmúlt időszakban “a magyar média világával foglalkozó” Média1 erősen aktív volt a kormány és a jobboldali média elleni támadásokban. Az Index belső szétrobbantását követő baloldali hisztériából erősen kivette a lap a részét, majd Varga Zoltánt kezdte mentegetni és védeni, miután a Central Média tulajdonosa Brüsszelbe rohant panaszkodni az őt ért állítólagos hazai támadásokra.

Varga Zoltán mozgathatja a szálakat a Média1 körül

A portál tulajdonosa a Vipcast Media Bt., felelős kiadója pedig a cég ügyvezető igazgatója, az ex-24-es újságíró, Szalay Dániel, aki egyben a főszerkesztői feladatokat is ellátja. A vállalkozás tulajdonosai között egyébként a rokona is fel van tüntetve, kültagként viszi a céget. Szalay 2015-től három éven át volt a 24 média rovatának a szerkesztője. Magyarán a korábban Trükkös Zotyóként emlegetett 

Varga Zoltán médiabirodalmából, a Central Médiacsoport Zrt-ből érkezve alapította meg médiaügyekkel foglalkozó felületét. 

Médiapiaci pletykák szerint a mai napig jó kapcsolatot ápolnak egymással, ami a mindennapokban is megmutatkozik.

  • Szalay volt az, aki a 888.hu 2016-os tényfeltáró írása után Vargát védelmébe véve, a 24-en szemlézte a Médiapiac.hu-n megjelent interjúját;
  • a Média1 rendszeresen szerepelteti a Central Médiacsoport Zrt. vezetőjét, a lap szerkesztői minden esetben nevetségesen beállított, idealisztikus fotókat közölnek róla,
  • miután kiderült, hogy Varga a veszélyhelyzet alatt visszatetsző módon kivett másfél milliárd forintnyi osztalékot a cégéből, a Média1-en elkezdték mentegetni az üzletembert, azt állítva, hogy nem is vette ki az osztalékot a cégéből, csak úgy látszik.

Ezért is alapos a gyanú, hogy 

Szalay csak formálisan tulajdonolja a lapot, valójában a legfontosabb döntésekben Varga Zoltán mondja ki a végső szót. 

Bár Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezetője függetlennek tartja magát, lapja rendszeresen a kormányt támadjaForrás: Central Médiacsoport

A Central Médiacsoport vezetője egyike annak a tizenhárom vörösbárónak, akik baloldali gazdasági-politikai szereplőként hatalmas vagyon felett rendelkeznek. Korábban a Magyar Nemzet alapján részletes portréban mutattuk meg, hogyan lett a bonyhádi bányászcsalád gyermekéből Magyarország egyik leggazdagabb üzletembere. 

Varga egyébként nemrég azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy a koronavírus-járványra hivatkozva cégbirodalmában jelentősen csökkentette az újságírók fizetését, miközben mintegy másfél milliárdos osztalékot vett fel

Az Origo Varga Zoltán ügyeire, brüsszeli próbálkozásaira hamarosan részletesen visszatér.

Forrás:
https://www.origo.hu/itthon/20200729-media-1-varga-zoltan-all-mogotte.html

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Lehet, hogy érdekel...

Varga Zoltán, a 24.hu tulajdonosa fizetett hirdetésként terjeszti a Facebookon az indexes felmondásokat

Még a baloldali propagandagyár erkölcsi szintjéhez képest is szokatlanul gátlástalan lépésre szánta el magát a …