Az egész sajtót bejárta az Örs vezér téri IKEA-ban történt eset, ahova egy férfi evőeszköztartót vitt vissza, a cserepultban dolgozó ügyintézőt azonban zavarta, hogy a vásárló telefonálás közben ment a pulthoz, ezért a visszajáró-bizonylaton a vevő neve helyett a „telefonáló f*sz” megnevezés szerepelt.
Az ügy miatt az áruházlánc alkalmazottját kirúgták, de a Balázsék című rádióműsorban elmondta, hogy nem így kellett volna reagálnia, de
én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!