Idén is sikerrel zárult a PENNY Magyarország és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös kampánya, amelynek célja, hogy a vásárlók felfigyeljenek a hazai termékek előnyeire – a frissességre, a minőségre és a fenntartható beszerzésre. A nyereményjáték során a résztvevők kétharmada visszatérő vásárló volt, így az idei eredmények még felülmúlták a tavalyi statisztikákat – írták a közleményükben.
A PENNY kínálatának közel kétharmada magyar beszállítóktól származik, és a saját márkás termékek, köztük a Sissy és a Kedvenc Hentese sorozatok, 100%-ban hazai eredetűek. A legutóbbi kampány során a top 5 legnépszerűbb termékből három Sissy márkájú volt.
A kampány és a termékek népszerűsítése nem csupán marketing, hanem a PENNY küldetése: a vásárlók így frissebb, ízletesebb árut kapnak, közben pedig közvetlenül támogatják a hazai termelőket és a magyar mezőgazdaság fejlődését.
A Magyar Termék védjegy igazi iránytű a tudatos vásárlók számára: garancia a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Segíti az eligazodást, és […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/belfold/2025/10/29/penny-aruhaz-magyar-termek-toretlen-siker-vasarlo/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!
Hirben.hu Hírben jók vagyunk!