Még 2024 októberében jelentkezett be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter Kiskőrösről, hogy beszámoljon arról, hogy az utolsó sínszál lefektetésével a fővároson kívüli szakasz nyílt vonali vágányépítési munkálatai lezárultak, s így a jövő év végére elkészülhetnek a magyarországi munkálatok.
Most hasonlóan jelentős mérföldkőről számolt be Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter közösségi oldalán, aki eredményesen tárgyalt Gong Taóval, a Kínai Népköztársaság magyarországi nagykövetével.
Budapest–Belgrád vasút északi szakaszának finanszírozása leütve!
– írta posztjában a miniszter.
Nem csak a Budapest–Belgrád vasútvonal az egyetlen infrastrukturális fejlesztés, amelyben együttműködik a magyar kormány a Kínai Népköztársasággal, ugyanis korábban Nagy Márton Jin Zhuanglong miniszterrel, az Ipari és Információ Technológiai Minisztérium (MIIT) vezetőjével megbeszéléseket folytatott egy <a […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!