Alkalom nyílik a legjobb szakembereket hallani
Ezen a beszélgetésen nemcsak a téma aktualitása, hanem az előadók szakmai tapasztalata is nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a résztvevők valóban értékes tudással gazdagodjanak ebben a másfél órában.
A szakértői státusz lényege az, hogy a cégedet profiként, szakértőként mutatja be. Az ügyfeleid két konkurens cég közül azt fogják választani, amelyiket hitelesebbnek, szakértőbbnek érzik, ezért fontos a szakértői státusz építése. Erre pedig számos különböző lehetőség is akad, Zsuzsa az előadásában erről és ennek jelentőségéről is szót fog ejteni.
Munkáltatói márka építése
Ha a téma a brandépítés, akkor a munkáltatói márka építését sem lehet kihagyni. Az utóbbi években a munkaerőpiac is átalakult; míg nem is olyan régen a munkakeresők helyzete volt a nehezebb, napjainkban már inkább a cégek számára jelent kihívást, hogy megfelelő munkaerőt találjanak. Manapság már nemcsak a pályázónak kell „eladnia” magát a cégnek, de bizony a vállalatnak is szimpátiát kell kiváltania a leendő alkalmazottból. Épp ezért nagyon fontos az, hogy milyen az adott cég megítélése.
Február 28-án, a fentebb felsorolt topikok mellett, a munkáltatói márka építésének csínjáról-bínjáról is lesz szó, ahogy még számos más, érdekes és egyben nélkülözhetetlen kommunikációs fogásról, amit cégvezetőként jó, ha ismerünk.
Forrás:
https://www.origo.hu/itthon/20230222-mitol-fugg-hogy-sikeres-lesze-a-vallalkozasod.html
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!