A Vodafone ügyfelei informatikai átállás miatt július 11–16. között csak korlátozottan tudnak ügyeket intézni, az otthoni és mobil-alapszolgáltatások azonban akkor is zavartalanul működnek.
A szolgáltató a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást, amely a Vodafone–UPC-integráció utolsó lépése.
Ezekkel az ügyekkel érdemes sietni
Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás, autópálya-matrica, parkolás) nem lesznek elérhetők. Ugyanakkor az alapszolgáltatások, tehát az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes tévé, az internet és a telefon, a mobilhívások indítása és fogadása, az SMS-küldés és -fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés ez idő alatt is […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/belfold/2022/06/20/vodafone-mobilszolgaltatas-tavkozles-informatika/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!