Május végén még csak egy spontán válasz volt Mészáros Lőrinc részéről, amikor a Bajnokok Ligája döntője előtt Münchenben arról kérdezték, hogyan érkezett a helyszínre. „Gondolom, nem gyalog” – hangzott a válasz, amely villámgyorsan mémmé vált az interneten.
Pár héttel később, hétfőn azonban már jogi lépésekről számoltunk be: a Talentis Group Zrt. védjegybejelentési kérelmet adott be a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalához a mondatra. Akkor még úgy tűnhetett, akár a gúnyos felhasználás megakadályozása is cél lehet, mostanra azonban kiderült, hogy egy kreatív üzleti megoldás áll a háttérben.
Földön? Vízen? Levegőben? De nem gyalog! Ha mennél, itt mindent megtalálsz
– ezzel a szlogennel jelent meg a Kocsi.hu Facebook-hirdetése, amelyet a Telex szúrt ki.
A reklám képén pedig szerepel a konkrét szöveg is: „Kocsi.hu. Gondolom nem gyalog”.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!