„A teljes, 4 évnél idősebb népesség tagjai 2022 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 4 percet tévéztek, mintegy 10 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. A 4–17 évesek naponta átlagosan 2 óra 55 percet, szinte ugyanannyit, mint 2020-ban, és 9 perccel kevesebbet, mint 2021 végén. A 18–49 évesek átlagosan napi 4 órát töltöttek a képernyő előtt, ami 5 perces csökkenést jelent 2021-hez képest, és 11 perccel kevesebb, mint 2020-ban” – olvasható a Nielsen Közönségmérés adataiban. A legnagyobb mértékű csökkenés az 50 év feletti korosztálynál látható: 2022 utolsó negyedében 6 óra 52 percet tévéztek egy átlagos napon, 17 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban, és 24 perccel kevesebbet, mint 2020-ban.
Az elért nézők száma – akik egy átlagos napon legalább egy percet tévéztek – 6,25 millió volt, ami 139 ezerrel kevesebb, mint 2021-ben. Aki a tévénézés mellett döntött, naponta átlagosan 6 óra 55 percet töltött a képernyő előtt, ami 9 perces csökkenést jelent 2021-hez képest.
A 2022. október–december közötti időszakban a 15–29 éves korosztály tévézett a legkevesebbet, átlagosan 2 óra 33 percet, ami 12 perccel kevesebb, mint tavaly. Az első helyen a 60 év felettiek állnak, ebben a korosztályban egy fő naponta átlagosan 7 óra 40 percet töltött a képernyők előtt, de ez is csökkenést jelent 2021-hez képest, átlagosan 24 perceset.
Az iskolázottsági szempontot figyelembe véve az az eredmény jött ki, hogy a diplomások tévéztek a legkevesebbet, 4 óra 25 percet. A nemek közti megoszlás így alakult: a nők 5 óra 13 percet, a férfiak 4 óra 54 percet tévéztek. A hölgyeknél ez 16 perces csökkenés 2021-hez képest, míg a férfiaknál csak kétperces.
Mit nézünk?
A Nielsen adatai […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/belfold/2023/01/24/tv-televzio-nielsen-reklam-musorok/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!