Egyszerre akár tíz érdeklődő kiszolgálására alkalmas robotasszisztenssel újul meg a vasúttársaság telefonos ügyfélszolgálata, a MÁVDIREKT. A tapasztalatok alapján az ügyfelek a leggyakrabban egyszerű menetrendi információk miatt érdeklődnek. Ezeket az igényeket a magyar nyelvre létrehozott új robotasszisztens, Elvira magas minőségben képes kiszolgálni – közölte honlapján a MÁV.
A robotasszisztens mesterséges intelligencia alkalmazásával, irányított párbeszéd mentén, egy önkiszolgáló rendszerbe ágyazva gyors válaszokat képes adni a belföldi vasúti menetrendi kérdésekre. Ehhez az utazásra vonatkozóan célzott kérdéseket tesz fel az érdeklődőknek, majd a többmilliónyi közlekedési adatból az utazási igényeknek leginkább megfelelő menetrendet ismerteti.
A vasúttársaság kiemeli, hogy a robotasszisztensnek köszönhetően megszűnik az ügyfélszolgálatokon az operátor kapcsolásáig megszokott várakozási idő. Az esetleges vészhelyzeti hívásokat a rendszer azonosítja, és azonnal, elsőbbséggel emberi kezelőhöz továbbítja.
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/belfold/2023/01/31/mav-elvira-telefonos-ugyfelszolgalat-robotasszisztens/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!