Lázár János építési és közlekedési miniszter közösségi oldalán számolt be arról, hogy a 1100 magyar település számára fontos döntés született az Országgyűlésben. Ígérete szerint javulni fog a közösségi közlekedés, mivel ma a közlekedési alkotmánnyal garantálják mindenkinek, hogy eljussanak egyik pontból a másikba,tehát 1100 településen javulni fog a közlekedés.
Vitézy Dávid szerint „fekete nap” a hétfői a magyar közlekedéspolitikában, amely különösen a vidéki Magyarországot érinti hátrányosan.
Vitézy Dávid szerint a törvény bevezetésével Magyarország a nemzetközi trendekkel ellentétes irányba halad: míg Nyugat- és Közép-Európában – például Csehországban és Lengyelországban – az óránkénti ütemes menetrend kiépítése a cél, addig a magyar szabályozás a meglévő kínálatból is visszavesz – olvasható a politikus Facebook-bejegyzésében.
Miközben manapság már nem csak Ausztriában vagy Németországban, de Csehországban és Lengyelországban is az ma már a cél, hogy óránkénti ütemes menetrend legyen minden főbb relációban, mi visszafelé haladunk ezügyben is
– fogalmazott Vitézy Dávid a posztban.
A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője szerint Lázár János és a kormány ezzel a törvényjavaslattal a vidéki vasútvonalak bezárását készíti elő.
[…]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!