„Ez az ember alapjaiban akarja megváltoztatni a világot” – mondta Brent Bozell, a Media Research Center alapítója. Bozell szemrehányást tett Soros Györgynek, amiért az MRC Business tanulmánya szerint mindössze négy év alatt dollármilliókat fektetett be a globális média befolyásolására – írja a Tűzfalcsoport.
Az MRC Business bemutatta egy háromrészes sorozat részeként második jelentését, amely
mivel szerintük a felvásárlás a spanyol ajkú választók számára elérhető politikai információk ellenőrzésére irányuló kísérlet.
Soros megért valamit, amit az amerikai konzervatívok soha nem értettek meg teljesen: a médiumok alapvető fontosságúak az emberek befolyásolásában
– írta Vazquez és Schneider.
„A média befolyása, amelyet Soros megvásárolt, elég volt ahhoz, hogy elszigetelje őt attól, hogy a legtöbb újságíró komolyan vizsgálódjon utána.”
Az MRC Business tanulmányának harmadik részéből várhatóan kiderül, hogy a fősodratú médiában kik állnak kapcsolatban Sorossal.
Forrás:
https://www.origo.hu/itthon/20230118-soros-131-millio-dollart-adott-mediacsoportoknak.html
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!