Szerkesztőségünk először hajnalban kapott leveleket arról, hogy szombat este törölték a Londonból Budapestre érkező járatot. Azóta a légitársaság egy e-mailben kért elnézést a történtekért, és azt is jelezték, hogy megtérítik a keletkezett károkat.
Az Index egyik olvasója hívta fel a figyelmet arra, hogy a FlightRadar 24 adatai szerint a szintén szombat este Budapestről Londonba tartó Wizz Air-repülőgéppel is volt valami probléma.
A járatnak a terv szerint 19:35-kor kellett volna Londonba indulna, ehhez képest viszont csak 00:56-kor szállt fel, utána pedig Győr térségében visszafordult, és visszatért Ferihegyre.
Ugyanazon a napon ugyanez a repülőgép már kétszer is fordult Budapest és London közt: először 6:48-kor szállt fel a magyar fővárosból, majd ezt követően 9:17-kor fordult egyet Londonban. Délután ezt megismételve 13:24-kor szállt fel Budapesten, majd 16:33-kor indult ismét útnak Londonban (az utóbbi esetben már több mint egyórás késése volt a gépnek, mivel 15:20-kor kellett volna menetrend szerint felszállnia a Luton reptérről). Vagyis úgy fest, hogy ennek a gépnek kellett volna visszahoznia a Londonban rekedt utasokat.
Hogy mi áll a dolog mögött, az nem derült ki a nyilvánosan elérhető adatokból.
Más járatot is töröltek
Mindeközben több olvasónk is arról számolt be, hogy az utóbbi napokban többször is problémájuk akadt a Wizz Air egy-egy járatával. Egyikük azt írta, hogy pár nappal ezelőtt Rómában törölték a járatukat.
Elmondása szerint először június 6-án utaztak ki az olasz fővárosba a Wizz Air járatával, akkor még „csak” annyi probléma volt, hogy két órát késett a gép. Visszafelé június 15-én jöttek volna, szintén a Wizz Air járatával, amely 22:20-kor indult volna. 18 órakor még csak arról kaptak SMS-t, hogy a járat másfél órát késik, fél 9-kor viszont már azt írta nekik a Wizz Air, hogy
a járatot törölték, és hogy 30 napon belül bármikor újrafoglalhatják a jegyet.
Ezután felkerestek egy információs pultot, ahonnan továbbküldték őket a Wizz Airnek ahhoz a pultjához, ahol be kellett volna csekkolniuk az indulás előtt. „A Wizz Airnél természetesen senki nem volt, senki nem állt elénk, hogy mi ilyenkor a teendő. 1 db sms-sel elintézte a Wizz Air” – írta erről olvasónk.
Hozzátette azt is, hogy nem sokkal később szállást kerestek, és […]
A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!
Forrás:
https://index.hu/belfold/2022/06/19/wizz-air-jarattorles-london-budapest-botrany/
*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!