2019. január 22., keddMa Vince napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 318,00 Ft | USD: 279,00 Ft | CHF: 280,00 Ft
2019.01.22. Vince Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 318,00 Ft | USD: 279,00 Ft | CHF: 280,00 Ft
Kezdőlap / Vállalkozás / Mit szólna egy olyan bonbonhoz, amelyet lelkifurdalás nélkül kóstolhat meg?

Hirdetés

Mit szólna egy olyan bonbonhoz, amelyet lelkifurdalás nélkül kóstolhat meg?

Szaloncukor után szappan, kézfertőtlenítő és akár társasjáték is kerülhet a Magyar Vöröskereszt termékei közé – erről a szervezet marketingvezetője beszélt a hvg.hu-nak. Sajgó Beátát annak apropóján kérdeztük, hogy a Vöröskereszt értékelte sajátmárkás termékeinek forgalmazását.

A termékek – köztük a már említett szaloncukor, lámpák és világító kulcstartók – valamivel több mint két éve jelentek meg a hazai üzletekben, és azóta több mint ötmillió forintot fialtak a szervezetnek. Kardos István főigazgató szerint így több lábon állva tudják segíteni a Vöröskereszt saját tevékenységeit. A lámpákkal például a katasztrófavédelmi, a szaloncukorral a szociális akciókhoz, a kulcstartóval pedig az ifjúsági kortárs felkészítésekhez szereztek pénzt – a fogyasztók pedig a tudatos vásárlással is segítővé válnak.

A leggyorsabban fogyó termékük a szaloncukor volt, amelyből tavaly egy hét alatt 1500 dobozt adtak el, meg a legtöbbet – több mint 15 ezer darabot – pedig a LED-es kulcstartóból. Arra a kérdésre, idén miért nem lesz szaloncukor Sajgó Beáta azt válaszolta, a szezonális termékek helyett inkább állandóan értékesíthető édességekkel szeretnének megjelenni – ezek most olyan bonbonok, amelyeket a Szerencsi Bonbon Kft. gyárt.

Ilyen még nem volt a magyar vendéglátásban

Egyedülálló kávézót nyit a Vöröskereszt Budapesten.

Hirdetés

Az elmúlt két évben összesen nyolc sajátmárkás Vöröskereszt-termék jelent meg a boltokban, ezek az ország 286 pontján érhetők el. Emellett augusztusban nyílt a szervezet budapesti központjában az Empathy kávézó, amely amellett, hogy az önkénteseknek közösségi teret biztosít, a bevételeivel szintén a szervezetet gazdagítja. „Nem csak viszi a pénzt, hanem hozza is” – fogalmazott az újfajta tevékenységekről a főigazgató.

A magyarországi Vöröskereszt akciója nem egyedi, vannak, ahol adományboltok hálózatát építették ki, de például Törökországban saját ásványvíz-palackozót is üzemeltet a szervezet. Erre nálunk nincs kapacitás, így a szervezet a gyártásban és a forgalmazásban is partnereket keres. De ma már szerencsére arra is van példa, mondta el Sajgó Beáta, hogy a Vöröskeresztet keresik meg.

„Egyre nyitottabbak, először furcsállták, hogy ez nem támogatás, hanem piaci alapon működő üzlet, ezt kellett megerősíteni a fejükben” – emelte ki hozzátéve: így is kapnak segítséget, például azzal, hogy jól látható helyre kerül egy üzletben a termék vagy az üzletlánc segít kialakítani annak a külsejét.

© Magyar Vöröskereszt

A jövő évi termékfejlesztések között a Caolával fejlesztett, egyedi illatú szappanokat emelte ki, illetve egy háztartási szén-dioxid-mérőt, de a tervek között van egy vöröskeresztes mobil SIM-kártya és a Régió Játékkal együttműködésben egy társasjáték. Ez utóbbi a szervezet családsegítő szolgálatára igyekszik felhívni a figyelmet, egyébként magát a játékot is ott fejlesztették ki.

Forrás:
http://hvg.hu/kkv/20181109_magyar_voroskereszt_sajatmarkas_termekek#rss

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

 Andy Vajna halála óta már 30 százalékot zuhantak tőzsdei cégének részvényei

Andy Vajna halála óta már 30 százalékot zuhantak tőzsdei cégének részvényei

Ahogy beszámoltunk róla, a vasárnap elhunyt Andy Vajna halálhírére zuhanni kezdett tőzsdei cége, az Est …