2019. február 20., szerdaMa Álmos napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 318,00 Ft | USD: 281,00 Ft | CHF: 280,00 Ft
2019.02.20. Álmos Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 318,00 Ft | USD: 281,00 Ft | CHF: 280,00 Ft
Kezdőlap / Vállalkozás / Így jön össze a giccses karácsonyi reklám a Brexit-drámával

Hirdetés

Így jön össze a giccses karácsonyi reklám a Brexit-drámával

Nagy-Britannia mai napjának két legfontosabb eseményét gyúrta egybe az Evening Standard karikaturistája: Theresa May brit kormányfő parlamenti felszólalását a szinte mindenki által gyűlölt Brexit-megállapodásról és a John Lewis idei karácsonyi reklámjának bemutatóját.

Azok kedvéért, akik még nem látták: utóbbi főszereplője Elton John, zenéje pedig az énekes-dalszerző Your Song (A dalod) című szerzeménye. May dala pedig egy másik Elton John-szerzemény, a Don’t Let the Sun Go Down on Me, ennek emblematikus mondatát emeli ki a karikatúra, amely így magyarul így hangzik: “elveszíteni mindenkit olyan, mint mikor leáldozik a Napom”

A lap főszerkesztője egyébként George Osborne, May elődje, a Brexit-népszavazásba belebukott David Cameron kormányának pénzügyminisztere. May pedig éppen azt várja, hogy összejön-e a megfelelő számú támogatás egy személye elleni bizalmatlansági indítványhoz a parlamentben.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

Forrás:
http://hvg.hu/kkv/20181115_Igy_jon_ossze_a_giccses_karacsonyi_reklam_a_Brexitdramaval#rss

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Hivatalos: bezárja angliai gyárát a Honda

A Honda “a globális járműiparban bekövetkezett példa nélküli változásokra” hivatkozva határozott a swindoni gyár 2021-es …