írja a Sciencealert.com. Ez lenne a világ első ilyen építménye, ami 312 millió dollárjába (91 milliárd forint) kerülne az országnak.

30020544770-tunnel-1

A projekt során a Stad-félszigetet fúrnák át. Erre azért van szükség, mert a félsziget időjárása híresen pocsék, gyakran itt mérik az ország legerősebb széllökéseit. A munkálatok 2019-ben kezdődnének, és ha nem jön közbe semmi, akkor 2023-ra elkészülhet a 49 méter magas, 36 méter széles alagút. Ez idő alatt az építőknek 3 millió köbméter sziklán kell átvájniuk magukat, ami 8 millió tonna kőtörmeléket jelent.

window.zones = window.zones || {}; window.zones["roadblock"] = window.zones["roadblock"] || []; window.zones["roadblock"].push(1898378); window.goAdverticum3 && goAdverticum3.insertBanner(1898378);

Az alagutat elsősorban a nagyobb hajók vehetnék igénybe, a kisebbek csak bizonyos időközönként, vagy előzőleges kvázi foglalás után használhatnák, a napi átlagforgalom pedig 100 teher- és személyszállító hajót jelenteni.

" /> írja a Sciencealert.com. Ez lenne a világ első ilyen építménye, ami 312 millió dollárjába (91 milliárd forint) kerülne az országnak.

30020544770-tunnel-1

A projekt során a Stad-félszigetet fúrnák át. Erre azért van szükség, mert a félsziget időjárása híresen pocsék, gyakran itt mérik az ország legerősebb széllökéseit. A munkálatok 2019-ben kezdődnének, és ha nem jön közbe semmi, akkor 2023-ra elkészülhet a 49 méter magas, 36 méter széles alagút. Ez idő alatt az építőknek 3 millió köbméter sziklán kell átvájniuk magukat, ami 8 millió tonna kőtörmeléket jelent.

window.zones = window.zones || {}; window.zones["roadblock"] = window.zones["roadblock"] || []; window.zones["roadblock"].push(1898378); window.goAdverticum3 && goAdverticum3.insertBanner(1898378);

Az alagutat elsősorban a nagyobb hajók vehetnék igénybe, a kisebbek csak bizonyos időközönként, vagy előzőleges kvázi foglalás után használhatnák, a napi átlagforgalom pedig 100 teher- és személyszállító hajót jelenteni.

" /> írja a Sciencealert.com. Ez lenne a világ első ilyen építménye, ami 312 millió dollárjába (91 milliárd forint) kerülne az országnak.

30020544770-tunnel-1

A projekt során a Stad-félszigetet fúrnák át. Erre azért van szükség, mert a félsziget időjárása híresen pocsék, gyakran itt mérik az ország legerősebb széllökéseit. A munkálatok 2019-ben kezdődnének, és ha nem jön közbe semmi, akkor 2023-ra elkészülhet a 49 méter magas, 36 méter széles alagút. Ez idő alatt az építőknek 3 millió köbméter sziklán kell átvájniuk magukat, ami 8 millió tonna kőtörmeléket jelent.

window.zones = window.zones || {}; window.zones["roadblock"] = window.zones["roadblock"] || []; window.zones["roadblock"].push(1898378); window.goAdverticum3 && goAdverticum3.insertBanner(1898378);

Az alagutat elsősorban a nagyobb hajók vehetnék igénybe, a kisebbek csak bizonyos időközönként, vagy előzőleges kvázi foglalás után használhatnák, a napi átlagforgalom pedig 100 teher- és személyszállító hajót jelenteni.

"> írja a Sciencealert.com. Ez lenne a világ első ilyen építménye, ami 312 millió dollárjába (91 milliárd forint) kerülne az országnak.

30020544770-tunnel-1

A projekt során a Stad-félszigetet fúrnák át. Erre azért van szükség, mert a félsziget időjárása híresen pocsék, gyakran itt mérik az ország legerősebb széllökéseit. A munkálatok 2019-ben kezdődnének, és ha nem jön közbe semmi, akkor 2023-ra elkészülhet a 49 méter magas, 36 méter széles alagút. Ez idő alatt az építőknek 3 millió köbméter sziklán kell átvájniuk magukat, ami 8 millió tonna kőtörmeléket jelent.

window.zones = window.zones || {}; window.zones["roadblock"] = window.zones["roadblock"] || []; window.zones["roadblock"].push(1898378); window.goAdverticum3 && goAdverticum3.insertBanner(1898378);

Az alagutat elsősorban a nagyobb hajók vehetnék igénybe, a kisebbek csak bizonyos időközönként, vagy előzőleges kvázi foglalás után használhatnák, a napi átlagforgalom pedig 100 teher- és személyszállító hajót jelenteni.

">
2018. december 14., péntekMa Szilárda napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 323,00 Ft | USD: 286,00 Ft | CHF: 287,00 Ft
2018.12.14. Szilárda Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 323,00 Ft | USD: 286,00 Ft | CHF: 287,00 Ft
Kezdőlap / Tudomány / Norvégia hajóknak épít alagutat

Hirdetés

Norvégia hajóknak épít alagutat

Egy 1,7 kilométer hosszú alagutat akar építeni Norvégia a hajók számára a félsziget észak-nyugati részén, írja a Sciencealert.com. Ez lenne a világ első ilyen építménye, ami 312 millió dollárjába (91 milliárd forint) kerülne az országnak.

30020544770-tunnel-1

A projekt során a Stad-félszigetet fúrnák át. Erre azért van szükség, mert a félsziget időjárása híresen pocsék, gyakran itt mérik az ország legerősebb széllökéseit. A munkálatok 2019-ben kezdődnének, és ha nem jön közbe semmi, akkor 2023-ra elkészülhet a 49 méter magas, 36 méter széles alagút. Ez idő alatt az építőknek 3 millió köbméter sziklán kell átvájniuk magukat, ami 8 millió tonna kőtörmeléket jelent.

Hirdetés

Az alagutat elsősorban a nagyobb hajók vehetnék igénybe, a kisebbek csak bizonyos időközönként, vagy előzőleges kvázi foglalás után használhatnák, a napi átlagforgalom pedig 100 teher- és személyszállító hajót jelenteni.

Forrás: http://index.hu/tudomany/2017/04/10/norvegia_alagut_hajo/

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Az amerikai atomfegyverek több amerikait öltek meg, mint a Japánra dobott atombombák

Az amerikai atomfegyverek több amerikait öltek meg, mint a Japánra dobott atombombák

Ha a nukleáris fegyverek által megölt százezrek kerülnek szóba, mindenkinek Hirosima és Nagaszaki neve ugrik …