2019. augusztus 26., hétfőMa Izsó napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 328,00 Ft | USD: 296,00 Ft | CHF: 300,00 Ft
2019.08.26. Izsó Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 328,00 Ft | USD: 296,00 Ft | CHF: 300,00 Ft
Kezdőlap / Tech / Rá se lehet ismerni Tony Starkra az új Bosszúállók-játékban

Hirdetés

Rá se lehet ismerni Tony Starkra az új Bosszúállók-játékban

Két nagy dobása is volt a Square Enixnek, ezek foglalták keretbe a Los Angeles-i E3-on tartott sajtóprezentációt. A látványos új trailer mellett bőven mutattak játékmenetet is a négy éve bejelentett Final Fantasy VII Remake-ből, ami az elhúzódó fejlesztés után egyszerre próbál megfelelni az eredeti rajongóinak, és az új játékosoknak. A Marvel’s Avengersből főleg átvezető jelenetek voltak, de alapvetően ütősnek néz ki, viszont a mozis univerzum kedvelőinek beletelhet majd egy kis időbe, amíg hozzászoknak a karakterek eltérő kinézetéhez.

A világ egyik legjobban várt remake-je közeleg

Sokat kellett rá várni a 2015-ös bejelentése óta, de végre tényleges játékmenetet, és eddig rejtegetett karaktereket is bemutattak a kultikus, sokak által máig a világ legjobb játékának tartott Final Fantasy VII felturbózott újrakiadásából – sőt, az E3-on már játszható demót is ki lehet próbálni.

Az elmúlt években szó volt lecserélt külsős fejlesztőcsapatról, a Kingdom Hearts III megjelenése után átcsoportosított erőforrásokról, de igazán néhány hete gyorsultak fel az események a projekt körül. Májusban a PlayStation State of Playen jött egy kedvcsináló új trailer, Los Angelesben pedig már a nagy Square Enix prezentáció előtt hangolták a rajongókat a 2020. március 3-i megjelenési dátum bejelentésével.

Hirdetés

„Köszönjük a támogatást és a türelmet az évek során” – vezette fel a bemutatót Kitasze Josinori, a Remake producere, és az eredeti, 1997-es FFVII készítője. Előzetesen az egyik legnagyobb kérdés az volt, hogy mi lesz az epizodikus tervekkel: a készítők ugyanis már korábban jelezték, hogy a méreteiből adódóan nem egyetlen megjelenésben ültetnék át az eredetit modern formájába, ennek viszont sokan nem örültek. Kitasze azt mondta, hogy az újragondolt játékban jobban el tudtak mélyedni a világban és a karakterekben, összességében pedig két Blu-ray-lemeznyi tartalmat ígért jövő márciusra. Azt is elmondta, hogy a legnagyobb városban, Midgarban játszódó részt úgy kibővítették, hogy az önmagában egy teljes játékot tesz ki. Így bőven lesznek új elemek azoknak is, akik kívülről fújják a régi helyszíneket, viszont továbbra sem tudni, pontosan hány játékban gondolkoznak.

Egy másik sarkalatos pont a harcrendszer volt, amit most már nemcsak egy-egy rövid trailerrészletből kellett találgatni, hanem részletesen bemutatták az első boss-csatán keresztül (ami egyébként centire hozta az 1997-es játékban látott fordulatait). Az eredeti Final Fantasy VII még csúsztatott, körökre osztott harcrendszert használt, és az egyik kulcskérdés az volt, hogyan lehet ebből úgy megőrizni elemeket, hogy közben a mai gyors akcióhoz szokott játékosok se csalódjanak.

„Valós idejű akció stratégiai harccal ötvözve”

– adták meg a választ. Ez a hibrid rendszer elsőre elég meggyőzőnek tűnt, a sima támadás mellett ATB-csík is töltődik, amivel elő lehet hozni a taktikai parancsokat, vagyis a jól ismert varázslatokat, különleges képességeket, stb. A taktikai módban van idő gondolkozni az oldalmenüben, de a dinamikusabb akcióhoz be lehet állítani shortcutokat.

Természetesen megmaradtak a játék fontos elemének számító matériák is, a főszereplő Cloud kardjában jól látszódott is a helyük. A látványos harc közben lehet váltogatni a csapattagok között, akik közül Barretten és Aerith-en kívül a közönség óriási ovációja mellett Tifát is felfedték egy új trailerben (és még így is megmaradt további öt karakter bemutatása a következő hónapokra). A motoros üldözés mellett a végére is maradt ujjongás, ott ugyanis feltűnik a trailerben az ikonikus főgonosz, Sephiroth is.

A Final Fantasy VII Remake bemutatója nem okozott csalódást, habár még mindig csak a játék legelejét ismerhettük meg: első ránézésre jól sikerült ötvözni a régi játékmenetet az új elvárásokkal, miközben rengeteg nosztalgikus elemet villantottak fel.

Avengers, reassemble!

Ahhoz képest, hogy az első Bosszúállók-filmet még 2012-ben mutatták be, elég sokat kellett várni egy nagyszabásúnak ígérkező, igazi Avengers-játékra. A Marvel Games és a Square Enix még 2017 elején jelentette be, hogy összeáll a projektre, de néhány kiszivárgott minimálinfón kívül idáig nem sokat lehetett tudni a készülő játékról. Ezért az E3-at is lázban tartotta, hogy végül mivel rukkol elő a Tomb Raidert is fejlesztő Crystal Dynamics.

Kaptunk egy Hulk-zúzást, meg lelkizéssel vegyített akciójeleneteket, de a játékmenetből még alig mutatott valamit a trailer, amiben Amerika Kapitány, Vasember, Thor, a Fekete Özvegy és Hulk tűnik fel – csak nem teljesen […]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/tech/godmode/2019/06/11/square_enix_final_fantasy_vii_remake_avengers_marvel_videojatek_e3/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Megfilmesítik a Metro 2033-at

A Gazprom áll a projekt mögött, 2022-ben jöhet a mozikba. Nagy hírt kaptak a Dmitrij …