2019. december 6., péntekMa Miklós napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 330,00 Ft | USD: 297,00 Ft | CHF: 301,00 Ft
2019.12.06. Miklós Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 330,00 Ft | USD: 297,00 Ft | CHF: 301,00 Ft
Kezdőlap / Tech / Az űrben indítottunk háborút a kapitalizmus ellen

Hirdetés

Az űrben indítottunk háborút a kapitalizmus ellen

Sokat írtunk már a modern kori játékipar egyre kiábrándítóbb helyzetéről a mindent ellepő, játékélményt romboló mikrotranzakcióktól a félkészen megjelenő termékeken át addig, hogy szinte minden fontosabb stúdiót arra kényszerítenek, hogy online játékra is optimalizáljanak.

Hirdetés

Így indult el a lejtőn a Bioware a csalódást okozó Mass Effect-folytatással vagy a Bethesda a Fallout 76-tal, miközben ezek a cégek olyan meghatározó franchise-okért felelnek, mint a Dragon Age, a Fallout, az Elder Scrolls, a Doom vagy a Wolfenstein. Félő, hogy az online játéktér által nyújtott busás bevételi potenciál miatt egyre kevesebb ezekhez hasonlóan jól megírt, karakteres játék készül. Az Obsidiannek köszönhetően azonban felcsillant a remény. A neve: Outer Worlds.

A magyar gamerszlengben kazuárnak nevezik azokat, akik nem profi vagy hardcore, hanem csak alkalmi játékosok, akik puszta időtöltésből játszanak. Jómagam is ebbe a halmazba sorolom magam, mert nekem mindennél fontosabb, hogy egy játéknak legyen erős története, jó karakterei, szórakoztató dialógusai és érdekes világa. Az a fajta gamer vagyok, akinek bőven megfelel a normál nehézségi szint, és aki minden apró kis szövegrészletet elolvas a játékokban. Éppen ezért

az Outer Worlds az a játék, amire mindig is vágytam.

Vissza az alapokhoz

Az elmúlt években – pár kivételtől eltekintve – rendre csalódnom kellett. Az EA alá került Bioware évek óta nem dobott igazán nagyot, hogy aztán a Mass Effect szétbarmolása után hatalmasat bukjanak az Anthemmel. A Bethesda ugyan szépen tartja magát a Doommal vagy a Wolfensteinnel, de például a Fallout 4 kiherélt RPG-rendszere bizony kicsit csalódás volt, hogy aztán a kifejezetten multiplayerre kitalált Fallout 76-tal akkora gödröt ásson magának a stúdió, hogy még egy ekkora blama már nagyon komoly károkat okozhat nekik. Ezért a legjobb szerepjátékokkal kapcsolatos élményeimet az elmúlt évekből nem azoknak a cégeknek köszönhetem, akik miatt megszerettem a műfajt, hanem kisebb stúdióknak, akik kevesebb pénzből, kevésbé látványos grafikával, de élettel teli RPG-ket hoztak ki egymás után, mint mondjuk a Wasteland 2, a Banner Saga-trilógia, az Expeditions: Viking, a Shadowrun-játékok, a Tyranny vagy az eddigi két Pillars of Eternity. Utolsó kettőért az az Obsidian a felelős, akik az Outer Worldsért is.

Az Obsidian az egykori Black Isle Studios (Baldur’s Gate, Icewind Dale, első két Fallout) romjain jött létre, és 2004 óta szinte kizárólag szerepjátékokat fejlesztenek. Ráadásul elsősorban arról lettek ismertek, hogy mások franchise-aihoz készítettek olyan folytatásokat (Fallout: New Vegas, Star Wars: Knights of the Old Republic II, Neverwinter Nights 2), amelyek sokszor még az eredetinél is jobbak, szórakoztatóbbak lettek. A Fallout: New Vegas esetében máig elég népszerű vélemény az, hogy a modern Falloutok közül az Obsidian munkája sokkal jobb a brandet […]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/tech/godmode/2019/11/13/outer_worlds_obsidian_szerepjatek_rpg_teszt/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

A felső kategóriába is elhozza az 5G-t a Qualcomm

Gamer változat is készült a Snapdragon 765-ből. A csúcskategóriás mobilokba szánt Snapdragon 865 mellett a …