2019. április 19., péntekMa Emma napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 320,00 Ft | USD: 284,00 Ft | CHF: 281,00 Ft
2019.04.19. Emma Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 320,00 Ft | USD: 284,00 Ft | CHF: 281,00 Ft
Kezdőlap / Tech / Amerika újracsomagolt bukása

Hirdetés

Amerika újracsomagolt bukása

A megjelenés előtti hetekben néhány napra kipróbálhatták az előrendelők a Division2-t, a 2017-es év legnagyobb indulási eladásait produkáló, aztán a leglátványosabban földbe álló akciójátékának folytatását. Március 15-től pedig már játszható a teljes játék, ami arra vállalkozik, hogy jóvá tegyen mindent, amit két éve elbaltáztak a fejlesztők.

A második rész története a Tom Clancy-féle posztapokaliptikus világban folytatódik, a biológiai fegyveres terrortámadással megtizedelt karácsony után néhány hónappal vagyunk az időben. Helyszínként New Yorkot felváltotta Washington, a havas tájat pedig a dús növényzettel benőtt utcák, és valami sárga trutyi, amivel mindent lepermeteztek, hogy megállítsák a rejtélyes vírus terjedését. Spoiler alert: itt sem sikerült.

Amerika fővárosába a bemasíroztak a szélsőjobbos félkatonai szervezetek, a kormány mögött korrupt erők munkálkodnak a háttérben, a (volt?) elnöknek idegesítően magas hangja van, és a történetmorzsák alapján valami teljesen inkompetens figura lehet(ett). A reménytelen helyzeten csak összefogással lehet változtatni. Nagyjából innen indulunk.

Hirdetés

Viszont a változások rövid listája itt ki is merült. Mondhatjuk, hogy a Division 2 sokban épít az első rész játékmenetére, meg azt is, hogy a Division 2 lényegében megfeleltethető az első résznek. Mínusz az előd legbénább hibái. Egy szebb világban talán csak egy DLC lenne ez a folytatás, amit március 15-én egy dobozos játék áráért dobott piacra a Ubisoft, de biztos volt egy marketinges kutatás, amiben kiszámolták, hogy ugyanazt háromszor gond nélkül el lehet adni a játékosoknak, mielőtt nagyon zúgolódni kezdenének (Mass Effect, valaki? Vagy az új Far Cry?). Ez tehát a második rész!

Néhány napnyi játék tanulsága alapján úgy tűnik, a fejlesztők tanultak az első rész hibáiból, és igyekeztek a legbosszantóbb hibákat kikalapálni vagy játszhatóvá tenni a folytatáshoz. Ha 2017-ben hittél benne, hogy a Division jó játék lesz, de csalódtál, amikor pár nap után elfogyott a tartalom és a tennivaló, most adhatsz egy második esély neki (egyébként két év peccselgetés után a Division 1 is jó játék lett nagy nehezen). A repetitív szintezést most felhabosították rengeteg tennivalóval – amit talán túl is toltak. A bőség zavarában mindig legalább 15 tennivaló világít a térképen, minden sarokról ömlik a zsákmány, és került a játékba rendes tartalom a szintezés utáni napokra is. Ez már önmagában okot ad a bizakodásra.

Sokkal jobb lett a lövöldözés

the-division-2-review-1

Végre nincs meg az az érzés, hogy a golyókat egy végtelen golyófogó szivacsba lövöldözöd, és a “nehéz ellenfél” nem attól nehéz, hogy elnyel több száz töltényt a pólója alatt, mire meghal. Ilyen is lesz, de ezek a karakterek látványosabb pajzsot is kaptak magukra, amiket taktikusan lelövöldözhetünk róluk, ha megtaláljuk a gyenge pontokat rajta. Így már egy fokkal hihetőbb az élmény, hogy ott áll előttünk az ember, és nem hal meg kétszáz tölténytől. 

Többségében a fegyverek tényleg bántják azt, aki célkeresztbe kerül, és most sokkal rövidebb idő lelőni valakit, mint az első részben volt. Ez persze változhat majd, ahogy közeledünk a magasabb szintű tartalom felé, de a fejlesztők ígérete szerint erre nagyon fognak figyelni. A PVE (játékos a gép ellen) tartalom sokkal pörgősebb emiatt, a PVP (játékos játékos ellen) pedig taktikusabb, mert tényleg pillanatok alatt meg lehet halni, ha rosszul mozgunk.

Mellékszál: az D1-ben volt olyan pajzsos karakterem, hogy a legdurvább zónákban is kimehetettem nyugodtan kávét főzni, ha beálltam egy sarokba és mondjuk öten lőttek, mert egyszerűen semmit nem sebződött a karakterem. Egyszerűen nem lehetett kinyírni. Ezt csak azért mondom, hogy lássuk: van hová elrontani a második részt is.

Jelentősen javult az egész játékélmény, amihez hozzáad, hogy nagyon szépek a fegyveranimációk, jól […]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/tech/godmode/2019/03/17/division_2_jatekteszt/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Visszavonul a hazai Vodafone elnöke

Igazgatósági mandátumának lejártával, 2019. április 30-ával dr. Beck György visszavonul a Vodafone Magyarország elnöki pozíciójából. …