2018. december 11., keddMa Árpád napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 323,00 Ft | USD: 283,00 Ft | CHF: 286,00 Ft
2018.12.11. Árpád Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 323,00 Ft | USD: 283,00 Ft | CHF: 286,00 Ft
Kezdőlap / Külföld / A kormányfő propaganda-oldala lett a távközlési cég hírportálja

Hirdetés

A kormányfő propaganda-oldala lett a távközlési cég hírportálja

Három az izraeli igazság – lehetne mondani, miután a rendőrség az idén immár harmadszor is vádemelést javasolt Benjamin Netanjahu kormányfő ellen.

Ezúttal a gyanú szerint a zsidó állam legnagyobb távközlési vállalatának és annak többségi tulajdonosának, egyben barátjának tett szívességet. Cserébe pedig a cég tulajdonában lévő hírportál szinte a kormányfő és családja agitprop-osztályává vált. Úgy látszik, hogy a magát az izraeli biztonság őrangyalának tartó Netanjahu számára az agitáció és propaganda is kiemelt fontosságú, hiszen az ellene lefolytatott és szintén vádemelési javaslattal zárult második rendőrségi vizsgálat tárgya is a sajtó jogtalan befolyásolása. Az első ügyben pedig a feleségével együtt került a szégyenpadra, mert szívességekért cserébe ajándékokat fogadott el. Az Orbán Viktorral jó viszonyt ápoló Netanjahu sorsa most az általa kinevezett főügyész kezében van. Közben a kormányfő koalíciójának parlamenti többsége egy főre olvadt, így majdnem biztos, hogy idő előtti választások lesznek.

Részletek a HVG hetilapban.

© hvg

Hirdetés

Forrás:
http://hvg.hu/vilag/20181206_A_kormanyfo_propagandaoldala_lett_a_tavkozlesi_ceg_hirportalja#rss

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Két, nukleáris fegyver hordozására alkalmas bombázót vezényeltek az oroszok Venezuelába

Két, nukleáris fegyverek hordozására is alkalmas hadászati bombázót vezényelt Venezuelába Oroszország, közölte hétfőn az orosz …