2018. október 17., szerdaMa Hedvig napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 322,00 Ft | USD: 278,00 Ft | CHF: 281,00 Ft
2018.10.17. Hedvig Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 322,00 Ft | USD: 278,00 Ft | CHF: 281,00 Ft
Kezdőlap / Gazdaság / Csak pénzért adták ki, mennyit költött nemzeti konzultációra a kormány tavaly

Hirdetés

Csak pénzért adták ki, mennyit költött nemzeti konzultációra a kormány tavaly

A két 2017-es nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben – írja az Átlátszó. A lap kikérte az egész éves részletes adatokat Rogán Antal hivatalától, a propagandaminisztérium összesen 114 ezer forint költségtérítést számlázott ki nekik az adatszolgáltatásért cserébe.

A 12,3 milliárdból több mint 5 milliárd a nyomtatott médiában megjelenő hirdetésekre ment, ennek legnagyobb nyertese a Mészáros Lőrinc tulajdonába került, a vidéki lapokat kiadó Mediaworks volt.

2,64 milliárd ment tévéreklámokra, ezekből Andy Vajna TV2-je és a szintén Mészáros tulajdonában lévő Echo TV járt a legnagyobb mértékben. A közel 2 milliárd forintos online költésből szép összeget zsebelhetett be a Habony Árpád tulajdonában lévő Modern Media Group. Így oszlott meg a propagandára elköltött közpénz a kiadók között:

Hirdetés

Itt pedig az látható, hogy összesítésben a pénz 70 százaléka öt kormányközeli vállalkozóhoz vándorolt:

  

Forrás: http://index.hu/gazdasag/2018/02/02/csak_penzert_adtak_ki_mennyit_koltott_nemzeti_konzultaciora_a_kormany_tavaly/

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Az autóipar a magyar gazdaság hajtómotorja

Szintet lép a magyar autóipar – mondta Palkovics László innovációs és technológiai miniszter az Automotive …