2020. február 21., péntekMa Eleonóra napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 337,00 Ft | USD: 312,00 Ft | CHF: 318,00 Ft
2020.02.21. Eleonóra Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 337,00 Ft | USD: 312,00 Ft | CHF: 318,00 Ft
Kezdőlap / Gazdaság / Az amerikai cégeknek nem éri meg konzervatívnak lenniük

Hirdetés

Az amerikai cégeknek nem éri meg konzervatívnak lenniük

Egy új felmérés szerint az Egyesült Államokban a nagyvállalatoknak megéri, ha olyan progresszív értékeket képviselnek, mint az etnikai vagy a szexuális kisebbségek elfogadása, mivel a fizetőképes fogyasztók nagy része a kulturális kérdésekben liberálisnak számít, írja a Vice.

Hirdetés

A lap felidézi, hogy mekkora botrány volt Amerikában abból, hogy a feketék elnyomása ellen tiltakozó, és az amerikai himnusz alatt letérdelő NFL-sztárt, Colin Kaepernicket tette a plakátjaira a Nike.

Miközben a különböző politikai oldalak a cégeket vagy istenítik, amiért a nyitottságot és az elfogadást hirdetik, vagy elítélik, amiért ezt ráerőltetik az emberekre, ez a kutatás azt bizonyítja, hogy a vállalatoknak valójában nem az a céljuk a politizáló reklámkampányokkal, hogy a társadalmi atittűdöket átalakítsák, hanem az, hogy minél több profitot termeljenek.

[…]

A teljes cikk megtekintéséhez és tovább olvasásához KATTINTSON IDE!

Forrás:
https://index.hu/gazdasag/2019/08/21/az_amerikai_cegeknek_nem_eri_meg_konzervativnak_lenniuk/

*Tisztelt Olvasó! Amennyiben a cikk tartalma módosult vagy sértő elemeket tartalmaz, kérjük jelezze számunkra info@net-front.hu e-mail címen!

Hirdetés

Lehet, hogy érdekel...

Még drágább az életed: feléledt a magyar infláció

Még drágább az életed: feléledt a magyar infláció

Kerülj képbe hírlevelünkkel, amiben a hét legfontosabb, legérdekesebb cikkeit, videóit ajánlják az indexesek. Feliratkozom! Idén …